Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.08.2007 01:48 - Защо?
Автор: borito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 382 Коментари: 0 Гласове:
0



Да, не разбирам, защо.С какво сам заслужила такова поведение към мен?Нищо не сам направила и вече повечето от моята компания ми се нахвърлят и започват да си правят някви майтапи с мене.Ем не, че имам нещо против...ама майтапите им са малко груби и не ми е приятно да ги слушам.
Ко да направя, че не се гримирвам (предпочитам естествената красота) и, че удрям повечето момчета (еми да не ги смятам за по-властни от нас-жените и за това не приемам да ме убиждат).Еми да, ко им пука на тях каква музика слушам и как сам се обличала.На мен пък ми харесва.
Знам, че сам още малка, но йивота ми понякога е доста сложен.В един момент е супер як, а в друг е толкова мрачен и жесток.Толкова гадни работи са ми се случвали, че вече едвам ги забравям и се опитвам да продължа напред.Е как да продължа като има хора, които ми напомнят за моите грешки за които адски много се разкайвам и се опитвам да поправя.Е незнам как да ги забравя.
И на всичкото одгоре, постоянно се опитвам да помогна на околните, а то кво...разбрана съм погрено и пак все едно нищо не сам направила.
Защо бе?Защо йивота ми е така объркан?И все търся отговори на въпросите си, а отговорите не идват, а се появяват все по-нови и по-нови въпроси.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: borito
Категория: Тя и той
Прочетен: 18833
Постинги: 12
Коментари: 6
Гласове: 76
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930