Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.08.2007 02:37 - Минало-свършено
Автор: borito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 430 Коментари: 0 Гласове:
0



Оф...преди 3 години направих една огромна грешка :( Заради тази грешка сега си плащам.Не сам направила нищо лошо...просто се бласнах с колелото си в една бутка за вестници и от тогава има хора, които ми се подиграват заради белезите ми, които останаха от злополуката.
Мъчила сам се много пати да ги махна (белезите), но нищо не помага.Близките ми хора ми казват, че не се виждат или там ми било чара...ем чесно казано не им вярвам.Не разбирам как може да са ми чар при полжение, че има хора, които ми се подиграват заради тях.Еми да не ми е приятно...на никой човек нв му е приятно да му се подиграват.
Имам сестра-близначка и синямате и на идея какво е повече от 3 години всеки...почти всеки да кайе: "А, ти имаш белег, ето по това ще ви разпознавам" или "Тя има белег, а ти не".Цял живот слушам как повечето хора ни разпознават, защото аз сам имала бемка или сам имала белег, или сам имала бузи, или сам била с 1 кг по-тежка......
Еми писна ми!!
Как да има самочуствие при положение, че цял живот хората ми казват, че сам по-грозна.
Да, свикнала сам, но поне един път...един единствен път искам да чуя как някой казва, че аз сам по-хубавата.


Тагове:   минало,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: borito
Категория: Тя и той
Прочетен: 18835
Постинги: 12
Коментари: 6
Гласове: 76
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930