Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.09.2007 03:19 - Пак ми е гадно веЕеЕее
Автор: borito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 607 Коментари: 2 Гласове:
0



Оф...ужас!!!Защо никой не ми каза....исках да си харесам някой, най-сетне да започна да изпитвам чутва към него,да ми е само в мислите....
Сега, когато това се случи с мене ми е много зле!!Явно пропуснах тва, че любовта ми трябва да е споделена.Еми да, даже вече мисля, че сам влюбена...ужас!!!А той дори незнае, че изпитвам такива чуства кам него...какво да правя бее ;(((
Ама иначе се зарибяваме :) и той сащо откликва...даже понякога и той започва :))
Ама....не е лесно, щото той си има аверка ама не се знае още нищо!
А и един негов frend негов и моята близначка са си говорили и той и е казал, че между нас прехвърчали искри май :)
Еми ко да кажа.....просто пак май започнах да харесвам неподходящ...пфф
ПОМОЩ!!!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sun4oslun4o - Аз пък май предимно харесвам неп...
09.09.2007 10:08
Аз пък май предимно харесвам неподходящи:Pама така тръпката е по-яка.Успех с момчето,хех:)
цитирай
2. анонимен - ne si edinstvena
29.04.2008 14:11
az vi kazvam imam 4uvstvo 4e sum nai-golemq karuk ne na zemqta ami na vselenata.purvo haresvam edno mom4e koeto edva li ne, ne znae 4e su6testvuvam(znae de no sum mu bezkraino bezrazli4na).mislq si postoqnno za nego i otka4am.vtoro ve4e nqmam nikakvi priqteli.tazi godina otidoh v novo daskalo i fr mi ot staroto napulno sa zabravili 4e su6testvuvam no tova ne e nai-lo6oto.naduli sa se do takava stepen, pravqt se na interesni i edva li ne takava zagubenq4ka kato mene nqma rabota s tqh.tezo ot novoto daskalo ne moga da gi izdurjam moje bi za6toto mi trqbva vreme da svikna s tqh i da se otpusna na 100 procenta.i kakvo se okazva nai-nakraq 4oveka koito haresvam i moje bi daje sum vlubena si kara kefa a az taguvam po nego nqmam nikavi fr i cqlo lqto 6te si sedq v ku6ti kato nqkava sduhanq4ka...e ako tva ne e karuk ne znam kvo e???no hubavoto e 4e vse o6te mi e ostanalo malko humor no ne znam do koga
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: borito
Категория: Тя и той
Прочетен: 18826
Постинги: 12
Коментари: 6
Гласове: 76
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930